ŻYŁA W EKSTAZIE PO ZDOBYCIU ZŁOTA. "FULL GAZ, JEDZIEMY DO KOŃCA!"

  Ganger 993,105

TVP Sport

Måned siden

👉 SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ: nopost.info
Piotr #Żyła mistrzem świata🏆! Polak zajął pierwsze miejsce 🥇 na skoczni normalnej w Oberstdorfie. - Oj to był dobry dzień🔥 - mówił rozradowany w rozmowie z Sebastianem Parfjanowiczem. #skoki #Oberstdorf
Zobacz ceremonię wręczenia medali sport.tvp.pl/52562998/ms-oberstdorf-ceremonia-medalowa-piotr-zyla-odebral-zloty-medal-wideo
👉 OGLĄDAJ TRANSMISJE SPORTOWE ON-LINE: sport.tvp.pl/
👉 ODWIEDŹ NASZ FANPAGE: tvpsport/
👉 ŚLEDŹ NAS NA TWITTERZE: sport_tvppl

Kommentarer
LadziQ
LadziQ 9 dager siden
Pueter wygrał
tvptoster
tvptoster 14 dager siden
1:49
Saimon Says
Saimon Says 16 dager siden
Wulkan energii
MrGrimiReaper
MrGrimiReaper 17 dager siden
Oj ale my Polacy musimy być zdesperowani i głodni jakiegokolwiek sukcesu że powalamy mu skakać xD
MrGrimiReaper
MrGrimiReaper 17 dager siden
Jakie on musi mieć kontakty że tam się dostał i jeszcze go nie wyrzucili XD
JaneQ pl
JaneQ pl 19 dager siden
1:35 xd najlepiej
typowa papaja
typowa papaja 19 dager siden
Uwielbiam tego typa XD
ThatOnlyOne1111
ThatOnlyOne1111 24 dager siden
Nooo WYWIAD Sztosik ... można się posikać ze śmiechu xD ... Piotrek Żyła NA CAŁEGO !
Cassie
Cassie Måned siden
Red.,, Piotr podobno miałeś rozmowę z trenerem? Co mówił jak cię motywował?" A Piter na to,, Coś tam gadał... Jego trzeba spytać.. "🤣🤣🤣🤣🤣 BRAWO 😎💪👌🇵🇱🏆
Ptao Tom
Ptao Tom Måned siden
Hey! I loved the video!!
opzz xsin
opzz xsin Måned siden
Człowiek, którego nie da się za nic podrobić. Po prostu Mistrz!
bowen voowy
bowen voowy Måned siden
Człowiek, którego nie da się za nic podrobić. Po prostu Mistrz!
Klaudia Zawadzka
Klaudia Zawadzka Måned siden
Pozdrowienia dla tych, co rozumieją o co chodzi z tą wiewiórką i kawą 🤣🤣
Cassie
Cassie Måned siden
żałosny reprezentant Polski
Paweł Czarnodolski
Paweł Czarnodolski Måned siden
Ale redaktor zamula 😃
Ptao Tom
Ptao Tom Måned siden
wieczne. Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało. (spójrz w niebo i zapytaj go)
hen ko
hen ko Måned siden
Człowiek, którego nie da się za nic podrobić. Po prostu Mistrz!
opzz xsin
opzz xsin Måned siden
Puff i poszło i Piotrek jest Mistrzem Świata
Wiktor
Wiktor Måned siden
Bardziej po ekstazie
bowen voowy
bowen voowy Måned siden
Puff i poszło i Piotrek jest Mistrzem Świata
Ble Ble
Ble Ble Måned siden
Ale asior
hen ko
hen ko Måned siden
wieczne. Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało. (spójrz w niebo i zapytaj go)
Ardal123
Ardal123 Måned siden
Śmieszek Mistrz Świata :D
hen ko
hen ko Måned siden
żałosny reprezentant Polski
Andriy Zubritsky
Andriy Zubritsky Måned siden
Gratuluję Polacy, że macie takiego fajnego mistrza! Nie jestem kibicem skoków narciarskich, ale bardzo zadowolony, że obejrzałem ten filmik! Bardzo poprawił mi humor :)
cjsiwy KRB
cjsiwy KRB Måned siden
Tak tylko Pjotery czyli jak ja i on mistrzunio potrafia :D gratulacje Piotras tak trzymaj jestes the best mordo:)))
John Gordon
John Gordon Måned siden
Chciałbym zaprotestować przeciw postawie niektórych, którzy śmieją się z Piotra Żyły. To jest paskudne zachowanie wyśmiewać się z człowieka, który jest upośledzony w stopniu lekkim. Trochę szacunku, ludzie to nie jego wina że taki jest.
Hancia Ok
Hancia Ok Måned siden
Kocham wywiady z nim
Harry Redknapt
Harry Redknapt Måned siden
Niemcom żyła tak skoczyła ,że aż się złota zrobila.
Ola Kuczyńska
Ola Kuczyńska Måned siden
Djjdjdjd
bssni touir
bssni touir Måned siden
dzięki!
Mag Roc69
Mag Roc69 Måned siden
Protekcjonalny dupek z tego dziennikarzyny, a chłopak rozwala system
Zamerstary
Zamerstary Måned siden
żałosny reprezentant Polski
Maggie Trupido
Maggie Trupido Måned siden
💎💎💸💸💸🌸🌸💎💎💎🍀🍀🍀🌸🌸💸💸💸💎💎 *Bóg pokazał swoją miłość do nas, wysyłając swego Syna, Jezusa Chrystusa, który umarł i zmartwychwstał, aby dać nam życie wieczne.* *Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało.* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*
bssni touir
bssni touir Måned siden
Wyobraźcie sobie jak tłumaczą ten wywiad poza granicami naszego kraju 🤣🤣😂
gtoss chddy
gtoss chddy Måned siden
Chłop ze wsi żyje w swoim świecie i niczym się nie przejmuję Szanuję i Pozdrawiam 👌🏻👍🏻
Ultra Kuba
Ultra Kuba Måned siden
Puff i poszło i Piotrek jest Mistrzem Świata!!!
Erogames700
Erogames700 Måned siden
Cieszę sie że piotr taki wyluzowant
Elwira Hubisz
Elwira Hubisz Måned siden
Piotr pokaz jeszcze wszystkim co potrafisz Bardzo ciesze sie z twojego 4 miejsca Miłego wieczoru
Bob
Bob Måned siden
nopost.info/throw/q8eygmXeuq1je7s/video
ZW DG
ZW DG Måned siden
Ale to jest swir
Zal3ś Zalesiowski
Zal3ś Zalesiowski Måned siden
Sztos
chding zuure
chding zuure Måned siden
Człowiek, którego nie da się za nic podrobić. Po prostu Mistrz!
Wacław Nowak
Wacław Nowak Måned siden
a mówili kiedyś że tomaszewski to clown
Wacław Nowak
Wacław Nowak Måned siden
hahaha
Mieczysław Fog
Mieczysław Fog Måned siden
a tobie przypominają, że jesteś pajacem?
Daniel Kabanos
Daniel Kabanos Måned siden
Pięknie Piotrek
Daniel Kabanos
Daniel Kabanos Måned siden
nopost.info/throw/t6m3opeWz26lpNk/video
North Sunset
North Sunset Måned siden
Mega skoczek, ale nie mylmy niskiej inteligencji z poczuciem humoru
chding zuure
chding zuure Måned siden
79789
SkiPrzem
SkiPrzem Måned siden
No to FRUGO
dueeh nyyu
dueeh nyyu Måned siden
Wyobraźcie sobie jak tłumaczą ten wywiad poza granicami naszego kraju 🤣🤣😂
Julka Kruk
Julka Kruk Måned siden
Ja juz od wczoraj nie spie, pochlalem wczoraj hahahah
Jakob Mazur
Jakob Mazur Måned siden
Dla mnie? Autorytet
PAWEŁ CEMPURA
PAWEŁ CEMPURA Måned siden
byla krecha wciagana
Rutkowski
Rutkowski Måned siden
nopost.info/throw/ssjRgXi9sa-ZdZI/video
dueeh nyyu
dueeh nyyu Måned siden
3:09 łaaaaa
Kotjek Music
Kotjek Music Måned siden
frugo energy drink xD mamy jego sekret
Annabella Szép
Annabella Szép Måned siden
As a Hungarian - but a Polish descendant, and bardzo mało mówiem po polsku - I support Polish ski jumpers since Adam Malysz. It was a great pleasure to see him winning. Gratulacje Piotr, jesteś super. Aaaaaaa!
Dryki
Dryki Måned siden
Świetny śmiech xD
soniyu ziuy
soniyu ziuy Måned siden
00:07 kocham 😂🤣🤣
Dyna Dyndor
Dyna Dyndor Måned siden
Fajny ! A co musi być we wszystkim elokwentny ? Wystarczy że skacze jak Mistrz
oskar 4
oskar 4 Måned siden
Uguem skoczył tu tego i debesta
WILU
WILU Måned siden
79789
Mateusz M
Mateusz M Måned siden
pozdrowienia piotruś miałeś dobry dzień
soniyu ziuy
soniyu ziuy Måned siden
POLSKA GÓRĄ!!!
Wafer21
Wafer21 Måned siden
Kocham go, niszczy konkurencję i se jaja robi przy okazji 😂
# football
# football Måned siden
Czm on skacze w skokach do cyrku jako klaun by był haha
REQU
REQU Måned siden
XD
Bartosz
Bartosz Måned siden
Piotrek muj ulubiony pływak ;* pozdro i trzymaj się w tym błatyku
Renesansownik
Renesansownik Måned siden
ale ci unsuba dam za ta lapke w dol subopp ez
Renesansownik
Renesansownik Måned siden
ty tez
ReżySer
ReżySer Måned siden
to tak wygląda jakby ktoś podłożył mu głos
Oskar Bylicki
Oskar Bylicki Måned siden
3:09 łaaaaa
mOOrage X93
mOOrage X93 Måned siden
wspaniały człowiek, nie tylko sportowiec
bilij pdan
bilij pdan Måned siden
Wyobraźcie sobie jak tłumaczą ten wywiad poza granicami naszego kraju 🤣🤣😂
Aywery
Aywery Måned siden
hahhaha ale to jest śmieszne xDD chłop mówi słowa śmieszne hahaha 2021 ;)
Aywery
Aywery Måned siden
@sotuur aeei EZ na Piotra jest wykonywane 😎👌
sotuur aeei
sotuur aeei Måned siden
Gratulacje PIOTR
Michał Kufera
Michał Kufera Måned siden
Zyla dłużej lecial niz najman walczył
sotuur aeei
sotuur aeei Måned siden
nopost.info/throw/yeCOkoiWtYt2itE/video
Ruchome Schody
Ruchome Schody Måned siden
Po co ten namordnik? Płakać mi się chce jak ludzie opowiadają jak zapłacili mandat za nie noszenie maseczki. Przecież wszyscy trąbią o bezprawnych rozporządzeniach i nakazach.
Michał Kufera
Michał Kufera Måned siden
Niestety, ale wprowadzili już taka ustawę że trzeba nosić
Szejker
Szejker Måned siden
PRZE H*J
Szejker
Szejker Måned siden
@bilij pdan yyy. NIE
bilij pdan
bilij pdan Måned siden
Tylko Platforma Obywatelska i Jego Ekscelencja Sir Donald Tusk może poprowadzić Polskę ku międzynarodowej chwale. Teraz jest chlew. Kaczyński to dno.
VorteX
VorteX Måned siden
No i EZ
Best MaX
Best MaX Måned siden
POLSKA GÓRĄ!!!
Julka Kruk
Julka Kruk Måned siden
Mowil obudz sie to nie poszlem spac hahahahhahaahha
FreeDay
FreeDay Måned siden
Piotr uradowany reporter przeedukowany.
Lukasz Kak
Lukasz Kak Måned siden
okej skacze, ale troglodyta przeokrutny z niego ....
Robson Naklejka
Robson Naklejka Måned siden
Piotr to gość który iest śmieszny I SMIESZNIE MUWI
Szezi
Szezi Måned siden
Chłop ze wsi żyje w swoim świecie i niczym się nie przejmuję Szanuję i Pozdrawiam 👌🏻👍🏻
SeleneZion
SeleneZion Måned siden
Od kiedy Wisła jest wsią? :) Bardziej chłop z gór, jak już :)
Martin Jak
Martin Jak Måned siden
𝓦𝓲𝓽𝓪𝓳𝓬𝓲𝓮, 𝓭𝓻𝓸𝓭𝔃𝔂 𝓹𝓻𝔃𝔂𝓳𝓪𝓬𝓲𝓮𝓵𝓮! 𝓝𝓪 𝓼𝓮𝓻𝔀𝓮𝓻𝔃𝓮 𝓓𝓮𝓹𝓻𝓮𝓼𝓳𝓪 𝓬𝓱𝓸𝓭𝔃𝓲 𝓸 𝓷𝓪𝔀𝓲𝓪̨𝔃𝔂𝔀𝓪𝓷𝓲𝓮 𝓷𝓸𝔀𝔂𝓬𝓱 𝔃𝓷𝓪𝓳𝓸𝓶𝓸𝓼́𝓬𝓲, 𝔃𝓪𝓫𝓪𝔀𝓮̨, 𝓰𝓻𝔂 𝓲 𝓶𝓮𝓶𝔂. 𝓤𝔀𝓲𝓮𝓵𝓫𝓲𝓪𝓶𝔂 𝓸𝓰𝓵𝓪̨𝓭𝓪𝓬́ 𝓶𝓮𝓶𝔂 𝔀𝓼𝔃𝔂𝓼𝓽𝓴𝓲𝓬𝓱, 𝔀𝓲𝓮̨𝓬 𝓹𝓻𝓸𝓼𝓲𝓶𝔂 𝓸 𝓾𝓶𝓲𝓮𝓼𝔃𝓬𝔃𝓪𝓷𝓲𝓮 𝓲𝓬𝓱 𝓷𝓪 𝓴𝓪𝓷𝓪𝓵𝓮 "𝓜𝓮𝓶𝔂" 𝓷𝓪 𝓼𝓮𝓻𝔀𝓮𝓻𝔃𝓮 𝓚𝓲𝓵𝓴𝓪 𝓭𝓸𝓭𝓪𝓽𝓴𝓸𝔀𝔂𝓬𝓱 𝓻𝔃𝓮𝓬𝔃𝔂, 𝓴𝓽𝓸́𝓻𝓮 𝓸𝓯𝓮𝓻𝓾𝓳𝓮𝓶𝔂: ┇┇『ᴘᴏᴋᴏᴊᴇ』 𝓜𝓪𝓶𝔂 𝔀𝔂𝓼𝓽𝓪𝓻𝓬𝔃𝓪𝓳𝓪̨𝓬𝓪̨ 𝓵𝓲𝓬𝔃𝓫𝓮̨ 𝓹𝓸𝓴𝓸𝓲 𝓭𝓸 𝓻𝓸𝔃𝓶𝓸𝔀𝔂, 𝓶𝓸𝔃̇𝓮𝓼𝔃 𝓻𝓸𝔃𝓶𝓪𝔀𝓲𝓪𝓬́ 𝓲 𝓫𝓪𝔀𝓲𝓬́ 𝓼𝓲𝓮̨ 𝔃𝓮 𝔃𝓷𝓪𝓳𝓸𝓶𝔂𝓶𝓲 𝓫𝓮𝔃 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓼𝔃𝓴𝓸́𝓭 𝓵𝓾𝓫 𝓻𝓸𝔃𝓶𝓪𝔀𝓲𝓪𝓬́ 𝔃 𝓲𝓷𝓷𝔂𝓶𝓲 𝓷𝓪 𝓼𝓮𝓻𝔀𝓮𝓻𝔃𝓮. 𝓝𝓲𝓮 𝓶𝓪𝓼𝔃 𝓸𝓬𝓱𝓸𝓽𝔂 𝓼𝓹𝓸𝓽𝔂𝓴𝓪𝓬́ 𝓼𝓲𝓮̨ 𝔃 𝓲𝓷𝓷𝔂𝓶𝓲 𝓵𝓾𝓫 𝓬𝓱𝓬𝓮𝓼𝔃 𝓫𝔂𝓬́ 𝔃 𝓴𝓲𝓶𝓼́ 𝔀 𝓼𝓹𝓸𝓴𝓸𝓳𝓾? 𝓝𝓲𝓮 𝓶𝓪 𝓹𝓻𝓸𝓫𝓵𝓮𝓶𝓾! 𝓓𝔃𝓲𝓮̨𝓴𝓲 𝓫𝓸𝓽𝓸𝔀𝓲 𝓶𝓸𝔃̇𝓮𝓼𝔃 ł𝓪𝓽𝔀𝓸 𝓲 𝓹𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓼𝓽𝓾 𝓼𝓽𝔀𝓸𝓻𝔃𝔂𝓬́ 𝓼𝔀𝓸́𝓳 𝔀ł𝓪𝓼𝓷𝔂 𝓹𝓸𝓴𝓸́𝓳, 𝔀 𝓴𝓽𝓸́𝓻𝔂𝓶 𝓶𝓸𝔃̇𝓮𝓼𝔃 𝓸𝓴𝓻𝓮𝓼́𝓵𝓲𝓬́, 𝓴𝓽𝓸 𝓶𝓪 𝓭𝓸𝓼𝓽𝓮̨𝓹! ┇┇『ʙᴏᴛ ᴍᴜᴢʏᴄᴢɴʏ』 𝓟𝓻𝓸𝓼𝓽𝔂 𝓫𝓸𝓽 𝓶𝓾𝔃𝔂𝓬𝔃𝓷𝔂, 𝓴𝓽𝓸́𝓻𝔂 𝓳𝓮𝓼𝓽 ł𝓪𝓽𝔀𝔂 𝔀 𝓾𝔃̇𝔂𝓬𝓲𝓾! ┇┇『ᴋᴀɴᴀᴌʏ ᴛᴇᴋsᴛᴏᴡᴇ』 𝓚𝓪𝓷𝓪ł𝔂 𝓽𝓮𝓴𝓼𝓽𝓸𝔀𝓮 𝓹𝓻𝔃𝓮𝔃𝓷𝓪𝓬𝔃𝓸𝓷𝓮 𝓭𝓸 𝓭𝔂𝓼𝓴𝓾𝓼𝓳𝓲 𝓷𝓪 𝓻𝓸́𝔃̇𝓷𝓮 𝓽𝓮𝓶𝓪𝓽𝔂. ┇┇ 『ᴛʀᴏᴄʜᴇ̨ ᴇᴍᴏᴊɪ』 𝓔𝓶𝓸𝓳𝓲 𝓭𝓵𝓪 𝓸𝔃𝓭𝓸𝓫𝓲𝓮𝓷𝓲𝓪 𝓬𝔃𝓪𝓽𝓾. ┇ ┇『ᴀᴅᴍɪɴɪsᴛʀᴀᴄᴊᴀ』 - 𝓐𝓴𝓽𝔂𝔀𝓷𝔂 𝔀ł𝓪𝓼́𝓬𝓲𝓬𝓲𝓮𝓵 𝔀𝓻𝓪𝔃 𝔃 𝓪𝓭𝓶𝓲𝓷𝓲𝓼𝓽𝓻𝓪𝓬𝓳𝓪̨, 𝔀𝓲𝓮̨𝓬 𝓳𝓮𝓼́𝓵𝓲 𝓬𝓸𝓼́ 𝓼𝓲𝓮̨ 𝓼𝓽𝓪𝓷𝓲𝓮, 𝓶𝓸𝔃̇𝓮𝓼𝔃 𝔀 𝓴𝓪𝔃̇𝓭𝓮𝓳 𝓬𝓱𝔀𝓲𝓵𝓲 𝓷𝓪𝓹𝓲𝓼𝓪𝓬́ 𝓓𝔃𝓲𝓮̨𝓴𝓾𝓳𝓮̨ 𝔃𝓪 𝓹𝓻𝔃𝓮𝓬𝔃𝔂𝓽𝓪𝓷𝓲𝓮, 𝔃̇𝔂𝓬𝔃𝓮̨ 𝓶𝓲ł𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓷𝓲𝓪! 𝓜𝓪𝓶 𝓷𝓪𝓭𝔃𝓲𝓮𝓳𝓮̨, 𝔃̇𝓮 𝓭𝓸ł𝓪̨𝓬𝔃𝔂ł𝓮𝓼́ 𝓭𝓸 𝓼𝓮𝓻𝔀𝓮𝓻𝓪, 𝓷𝓪 𝓴𝓽𝓸́𝓻𝔂𝓶 𝓬𝔃𝓮𝓴𝓪𝓶𝔂! discord.gg/QTsSCZjgjr
skorpion PLAY
skorpion PLAY Måned siden
głupi
skorpion PLAY
skorpion PLAY Måned siden
jesteś
KiFi_YT _
KiFi_YT _ Måned siden
Brawo piotr żyła
sannio komi
sannio komi Måned siden
Czemu tam na widowni są kartonowi ludzie ?? XD
Kestral 305
Kestral 305 Måned siden
Kurczę, on to zawsze uśmiechnięty, nieważne co i jak. Chciałbym być takim człowiekiem...
sannio komi
sannio komi Måned siden
Serdeczne gratulacje dla mistrza, Polska rządzi i jak najwięcej takich zawodników.
Benziik
Benziik Måned siden
nopost.info/throw/yeCOkoiWtYt2itE/video
Daria Piankowska
Daria Piankowska Måned siden
Gratulacje PIOTR
Półtorejtygodnik Mleko
Półtorejtygodnik Mleko Måned siden
Żyła - żywy dowód, że alkohol dodaje skrzydeł!
Asdeusz Konopielka
Asdeusz Konopielka Måned siden
Tylko Platforma Obywatelska i Jego Ekscelencja Sir Donald Tusk może poprowadzić Polskę ku międzynarodowej chwale. Teraz jest chlew. Kaczyński to dno.
BOB Budowlaniec
BOB Budowlaniec Måned siden
Kto pytał?
gry są sztuką
gry są sztuką Måned siden
Chciałbym nieśmiało skorzystać z okazji, by zaprosić Was na swój kanał :) Nazwa sama wskazuje wokół jakiej idei został on stworzony ;)
Łu Tututu
Łu Tututu Måned siden
Trochę jak Arab zdania składa hahaha❤️ pozdro Piotrek
Peter P.
Peter P. Måned siden
Dziękujemy Piotrze !!! To jest spontaniczna reakcja na wygraną. Tak się trzeba cieszyć. Dobry przykład dla innych. 1:17, to tak trochę nieładnie oceniać gościa podczas wywiadu, ehhh. A Piotr kontaktuje bardziej niż się Panu wydaje ... tylko nie udaje kogoś innego w telewizji i jest prawdziwy. P.S. Przy okazji czapki z głów dla Piotra podczas hymnu niemieckiego ! Dziennikarz TVP się nie popisał.
Wolley
Wolley Måned siden
Haha co za mistrz 😁😁
Seweryn Maj
Seweryn Maj Måned siden
Wewiórka xd
sotuur aeei
sotuur aeei Måned siden
00:07 kocham 😂🤣🤣
przybity_kaktus
przybity_kaktus Måned siden
On to ma fajny chumor
jolanta hofman
jolanta hofman Måned siden
Dlaczego mają Piotrkowi za złe ,że jest wesoły do bólu, a nie ponurym gadem
Sylnar002
Sylnar002 Måned siden
Nadejszła wiekopomna chwila... Gratulacje 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🏆🏆🏆
Jonasz
Jonasz Måned siden
Serdeczne gratulacje dla mistrza, Polska rządzi i jak najwięcej takich zawodników.
sotuur aeei
sotuur aeei Måned siden
Po oczach widac jaki wystrzelony ze skoczni, tak sie bał trenera ze nie spał :) GR Mistrzu świata!
Dager
Dager Måned siden
Czemu tam na widowni są kartonowi ludzie ?? XD
Dager
Dager Måned siden
@Arkowskyy Jakie chore czasy.. Że też ludzie wierzą w takie kłamstwo jak pandemia.
Arkowskyy
Arkowskyy Måned siden
Bo jest pandemia
sannio komi
sannio komi Måned siden
Mistrzowie Świata Kamil Stoch 🇵🇱 🥇 i Dawid Kubacki 🇵🇱 🥇 niosą na ramionach Mistrza Świata Piotra Żyłę 🇵🇱 🥇. Zobaczyć to i doświadczyć tej radości - bezcenne 😃🤣😀.
Szymon Turalski
Szymon Turalski Måned siden
Coś tam mówił
Dżuma Dżumowski
Dżuma Dżumowski Måned siden
I tak najlepiej skaczą niemcy
Kacpera Aaa
Kacpera Aaa Måned siden
Ten wywiad powinien być na maturze jako interpretacja wiersza
cobra11karol
cobra11karol Måned siden
Tak trzeba skokać żeby wygrać...
sannio komi
sannio komi Måned siden
Przychlast
MrBenio15
MrBenio15 Måned siden
Czemu to jest na pierwszym miejscu na karcie ?
Arkowskyy
Arkowskyy Måned siden
Bo Piotrek jest mistrzem świata w skokach narciarskich zdobył coś wielkiego, a wolałabyś żeby jakaś gówniana muzyka była nr 1?
Tomek Mączka
Tomek Mączka Måned siden
Pozdrawiam wszystkich widzów oraz całą ekipę wk
Black Fox
Black Fox Måned siden
sportowa polska
Łukasz L
Łukasz L Måned siden
Z gościem jest chyba coś lekko nie tak :)
We BUILT a Mandalorian JETPACK! (HACKLORIAN: CHAPTER 5)
17:00
If Makeup Were People! 16 Funny Situations
10:03
Legendary Sprints in Football
05:40
ArtSoccer Official
Ganger 4,6 mill
We BUILT a Mandalorian JETPACK! (HACKLORIAN: CHAPTER 5)
17:00
If Makeup Were People! 16 Funny Situations
10:03
Bronny James VS FaZe Rug! (Intense 1v1)
10:29